ny vecka och ny kurs

ny vecka igen och även ny kurs som startar för min del idag, konsumentbeteende i turism. Läste precis klart kapitel 1 i boken o de verkar rätt intressant! Börjar kl 13.15 och innan de ska ja försöka hinna äta eftersom man alltid hinner bli så hungrig på de där ynka 2 timmarna om man inte äter. Tror de blir en sväng till Maxi efter skolan med då min frukost är helt slut märkte ja imorse..

Annars då så blev de väldigt goda bullar igår :D dock inga kanel utan vaniljsockerbullar istället. Och eftersom ingen av oss har en kavel fick vi använda oss av en petflaska, men de gick allt bra de med!

Nu ska jag gå o kolla om min klocka har kommit, efter 19 dagar.. Antagligen inte men man kan alltid hoppas. Levererades tydligen från Hong kong.. Men men, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0