örebro nästa


Gokväll. Ligger nu åter i min säng och funderar på om jag ska börja prenumerera på en tidning, de är så kul att få tidningar i brevlådan! Och eftersom jag inte tycker de är vidare kul att läsa om samma sak i alla nummer av Cosmopolitan, Veckorevyn och diverse tidningar så står de mellan olika resetidningar. Just nu lutar det mot Vagabond, 4 nummer för 99, ett lösnummer kostar 59 så de är ju en riktigt bra deal om man säger så.. Aa ja får väl se hur ja gör, bränner väl lite i plånboken nu när csn kom i fredags hehe.

Men imorn lär jag få göra av med litegrand för då ska jag åka med Madeleine till Örebro där hon ju numera bor och så ska vi väl till IKEA och sådär, kul kul!! Hon är den enda ja inte träffat nu och de ska bli så kul o ses :D Men bussen går redan 08.05 imorn så nu ska ja sova, riktigt trött är ja med så de ska bli skööönt! Gonatt

Kommentarer
Postat av: Louise

Hallå! Du har inte träffat mig och Linnéa! Och här hör man ingenting ifrån dig minsann, bara ett inlägg på bloggen om att du har kommit hem! :O

2009-10-26 @ 08:20:56
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0