rip curl

Okeeej, jag har ett tufft beslut att fatta nu! Jag köpte de gröna, snygga byxorna och när vi kom till stan gick vi in i en annan affär där jag hittade en skiiiitsnygg jacka! Meningen med byxköpet var att ja skulle slippa köpa en jacka.. Men nu vill jag ha båda för de skulle bli sjuuukt snyggt med gul jacka och gröna brallor, men jag har verkligen inte råd.. Jackan hängde jag undan, för den ska jag ha, men den stora frågan är om ja ska lämna tillbaks byxorna... Blä, jag hatar val...



Mm de är den på bilden iallafall. Min nya kärlek! Får fortsätta fundera. Kommer gå åt snuskigt mycket pengar när skidsäsongen väl börjar så de kanske vore smartare att spara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0