städdag

Mitt dumma internet har krånglat hela dagen men nu är de tillbaks, fast de försvinner antagligen igen..

Iallafall så har dagen gått åt till städning som sagt. Sån tur va så vaknade jag och var pigg o på riktigt städhumör! Efter att vi var klara promenerade vi in till stan i den härliga höstsolen :) mer än så har ja inte åstakommit idag, men ska väl försöka läsa lite i min lilla bok strax, är inte allt för länge kvar tills nästa tenta! 4 november närmare bestämt. Sen ska jag börja göra mig i ordning i god tid för kvällen, för annars blire alltid så stressigt. Tänkte locka håret för er som är nyfikna att veta! :)

Hoppas er kväll blir bra, o min med! hej hopp


fick denna bild av min skojsiga syster precis höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0