tisdagklockan11

Hej & hå! Idag är det tisdag och de enda som står på mitt schema idag är att jag ska plugga, plugga, plugga.

Igår när ja kom hem efter en kylig cykeltur från skolan gick jag över till Carro och hjälpte henne med att bygga ihop hennes möbler som hon köpt och de tog typ hela kvällen! Tillslut ägnade jag mig dock mest åt att inviga soffan.. När ja äntligen kom hem slängde jag i mig lite mat och sedan tvingade jag mig iväg till gymmet och fick sån tur va med mig Malin, annars hade jag nog vänt när ja kom in för ja va så otaggad..

Annars har jag väl inte så mycket att skriva, ser jäkligt kallt ut ute idag! Massor av frost fast solen skiner och klockan är 11..

Upptäckte föresten att jag missade detta på O'learys i lördags!! :O Tårtbuffé har väl alltid varit allas dröm. Men men, sånt är livet mina vänner. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0