tisdagklockan8

gokväll!

Då har min lediga dag gått åt och jag har inte åstakommit så mycket, men de har varit en skön dag! Har precis lämnat ut mina inloggningsuppgifter på facebook åt min syster och börjar nu bli orolig att ja kanske skulle låtit bli.. Hon ska hjälpa mig med att gå med i ett nätverk men ja tror inte hon kommer lyckas..

Fck iallafall ett ryck förut och rullade iväg till gymmet, blev ett riktigt hårt pass och jag är nöjd. Har dock inte duschat ännu, men ja ska göra de strax.

Imorn är de föreläsning 13.15-15.00 om miljön och på kvällen verkar de bli fotboll på O'learys. Mellan de måste jag ta mig ut till Lillänge för jag måste ha ett par hörlurar till en billig penning! Mitt kylskåp är tomt också, men som sagt får de vänta tills på fredag med påfyllning. Jag klarar ju mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0