vad är de för fel på mig?

vad är det med mig egentligen?? Jag är så galet trött hela tiden! Skulle läsa lite i boken förut, men jag bara slocknade, okej dåligt exempel för de kasnke inte är hur konstigt som helst, men allvarligt talat? De är verkligen inte kul iallafall för man får ingen kraft till att göra någonting..

Den här dagen har spenderats till just de, att inte göra någonting i princip. Klev upp vid 11, klädde mig, diskade, käkade frukost, satt vid datorn, somnade och läste tillslut lite. Och nu hamnade ja här igen. Är det bara jag som får panik av dessa dagar? Borde tycka de är skönt att inte ha några måsten, men jag får bara skuldkänslor..

Imorn ska jag iallafall åka ut till Lillänge och köpa en sladd att koppla mellan datorn och Tvn så man slipper kolla på film på en 12"s dataskärm..

Jädrar vilket roligt inlägg de här blev mina vänner! Men de är ju trots allt söndag..



Kommentarer
Postat av: Anna

köp rosenrot! Det är faktiskt skit bra!

2009-10-11 @ 20:21:12
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0