1.16 min

Jag tog mig aldrig så långt som till gymmet! Har sån jäkla träningsvärk iallafall, får skylla på de ;) Ne men jag fastnade i telefonen med Emma, var tvungen o berätta en sån himla kul grej som hände på bussen... Ingen idé att ja försöker berätta de här för inte ens hon fattade över telefon.. men de va kul o höra hur de va med henne iallafall =)

Blev dock avundsjuk precis, de ska ha filmkväll ohär sitter ja alldeles ensam o glor. Jag måste verkligen plugga, de är ju därför jag sitter här. Kan inte göra nåt annat, typ slå på lite Entourage för då får ja bara dåligt samvete över att ja inte pluggar... Ska väl laga nåt gott o äta kanske, är ju trots allt fredag! men ja vet inte vad de skulle vara.. Ne nu vill jag bara att de ska bli imorn för då blire utgång :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej precis. Alla FK medlemmar måste vara med för att det ska bli ett äkta FK-möte. Idag vart det inte så mycket FK:ande. Vi käkade faktiskt ingenting. Pimplade te bara. Såfort du kommer hem så får vi setill att ha ett riktigt jävla hejdundrande FK-möte!

2009-09-19 @ 00:19:47
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0