Beercompetition

Gomorron!

Jag börjar fundera på hur jag ska klara de här 2 nollningsveckorna levande, är sjukt trött redan idag och har precis svept ett helt jospaket! Gårdagen var iallafall väldigt kul och jag tänkte berätta lite snabbt, började med beercompetition, nåt sånt hette de. Vi delades in i 6 lag och så ställde alla ut sin dricka med 10 meters avstånd eftetr varandra, sen skulle man i tur årdning springa fram och dricka så mycket man orkade och de lag som hann snabbast vann, haha lite dåligt förklaratm men de va kul. Sen var det lite andra tävlingar, korvätning och sist lekte vi pepparkaksleken, min favvolek genom tiderna! ;)

Sen började de bli kallt så vi gick till en lokal där Sportstech hade fest och vi var välkomna. Fick världens chock när jag träffade på Helena som också gick på Brogårn, kul. Efter ett tag började alla bära ut stolar på gatan och snart var hela havet stormar igång, eller va är de de heter när man går runt stolar? aa ni fattar. Upptäckte att jag hade blåmärken på hela kroppen för de gällde liv och död eftersom TUR tävlade mot Sportstech! :p



Efter ett tag var vi ett gäng som gick vidare mot Plaza istället och fortsatte kvällen lite lugnt där, himla trevligt =) Men sån tur var blev det relativt tidigt och jag fick en cykelkompis hem, hon bor på våningen under och jag ska träffa henne 09.50 då vi ska på en föreläsning. Sen ser det tight ut på schemat, men ja måste hinna hem och duscha innan kvällens bravader! Handla skulle ja behöva med, jag har inget o äta o hinner inte äta heller, de är hårt.

Men ha de fint, hej


Kommentarer
Postat av: limpan

oj det va en tuff första dag! men det lät ju kul! hoppas du tar många kort! :D

2009-09-01 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0