brödbak

heey dudes! Idag är de tisdag och dagen startade med lite plugg och vid 12 åkte jag iväg till Willys (igeeen) men de har ju extraerbjudande på ost och kyckling denna vecka och ja behövde ost, sen kom jag på att jag även skulle baka idag! Så ja köpte socker, vaniljsocker, jäst och bakpulver. Kan va bra att ha.. Det jag bakade blev småfranskor direkt från hemkunskapsboken! Klockren bok som väcker många gamla minnen. De blev precis klara och det var mycket gott, förutom att några blev brända.. Men tänk vad man tjänar på att baka sitt eget bröd o frysa in :D ska nog baka mängder nån dag!



Resten av dagen blire plugg, nytt avsnitt av Gossip girl och nytt avsnitt av One tree hill. bye bye


Kommentarer
Postat av: Lois

haha mallanbrallan ja skulle ge min vänstra hand (inte den högra för då skulle ja dö) för att göra nått annat än att livsnjuta!

2009-09-23 @ 10:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0