köp inte kebabtallrik på sibylla...

Joora ja lever allt idag, går lite segt i tankegången men de går att leva med. Har precis käkat skitsnuskig kebabtallrik från Sibylla, Maddes fel att jag var så svag att jag åkte o köpte de.. Hade inte råd och de är de sista ja behöver äta så nu känner jag mig bara ännu äckligare än innan :p Men lingondrickan va go iallafall!

Antar att ja inte behöver skriva ännu en gång att jag hade kul igår för de lyckades jag meddela ganska bra i de senaste inlägget från inatt.. Men vi började som sagt i köket där de faktikt var nån som hade städat för en gångs skull, inte på golvet dock. Trevligt var de men snart bar de av till grannhuset där de va fullsatt! Träffade massa härligt folk och ville inte riktigt gå när sista bussen gick så vi fick skjuts till stan vid halv 12 nångång istället. Då blev de O´learys där de tydligen också var 20årsgräns, finns inte ett enda dansställe i stan som har 18!! Sån tur va så var ju 2 i sällskapet över 20 och vi var så charmiga så vi kom in. Var inte alls mycket folk till en början, men sen bara öste de in och vi dansade och dansade och dansade. Men som alltid stänger de ju när allt är som roligast och vi bestämde oss för att hem. Detta betyder att mina fötter inte mår bra idag! Ush o fy. Men nu längtar ja redan tills nästa helg :D För den här veckan kommer bli full av plugg. Har bara en föreläsning imorn sen är jag ledig tills seminariumet på fredag. Perfect.


Nathalie och Carro på O´learys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0