mycket att längta till

hello boys and girls! Läste precis menyn för den tredje sittningen på mindre än en månad som äger rum nästa lördag

Det bjuds på en asiatisk buffé:
Wokad biff i strimlor med kummin, chili och koriander
Ugnsbakad lax i bit med kinesisk chili- och sesamdressing
Mango och melonsalsa med chili och stjärnan
Ris med rostade cashewnötter
Mjukt bröd och grön böndipp
Nudelsallad med salladslök och koriander
Stringbean och vaxbönor smaksatta med vårlök och chili
Marinerade räkor med glasnudlar, mynta och vårlök
Apelsin och ingefärskryddad yoghurt
Vårrullar


Ska bli riktigt spännande o prova på! Och förhoppningsvis kommer de bli lika kul som på de tidigare sittningarna. Denna gång måste jag nog köpa en ny klänning dock, meeeen mitt lönebesked för denna månad ser fucking AWSOME ut! haha Misstänker att något är fel, de är nämligen lite för bra för att vara sant, men de skulle i princip vara de bästa som skulle kunna hända just nu om de stämmer.

Tog med mig Carro ut på en prommenix förut, utforskade Frösön och tog lite bilder. Jag med min lilla mobilkamera och hon med systemkamera haha :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0