ge bättre musiksmak till östersund

Kunde givetvis inte sova nåt länge... Och idag är de inte välmående i min lilla lägenhet vill ja lova! Fy farao..

Men definitivt värt de! Började vid 5 igår och slutade vid 5 imorse. Plånboken blev kanske lite för välanvänd, men de får man väl leva med. Ja blir så himla givmild jämt, betalade tillomed taxin som ja fick lov att dela med en som bor i samma hus, o deras korridor verkar så sjukt kuul! När vi kom var de fortfarande folk som va vakna o dom härjar o håller på. Typiskt att man inte valde rätt..

Ja måste skaffa lite kompisar med bra musiksmak med! Alla gillar typ In flames o sån där skit.. Så kommer ja o önskar Lasse Lindh och hela rummet vill ha ut mig och vill inte ens gå i samma klass som mig längre.. :p

Blev förövrigt inte många bilder, min kamera bara la av och fungerar inte längre! :( Bara fö ratt Siba inte finns här och för att jag använder kameran väldigt mycket...




Ingen som insåg hur bra den här låten är...


Kommentarer
Postat av: limpan

jag inser!

2009-09-27 @ 12:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0