en gnutta hemlängtan

De har blivit som en ny tradition att gå till köket och göra ett par mackor när jag kommer hem på nattten, sätta sig här o skriva ett par rader. Trevlig liten tradition tycker ja!

Måste medge att de här är första dagen hitills som jag har saknat allas, egentligen, så älskade Mastmagasinet. Jag saknade att kunna hejja på folk man känner, vara där med dom som betyder mest och få ångest dagen efter av allt dumt man sagt. Vi startade på O´learys ikväll där de va 18, men ganska snabbt va vi nästan ensamma kvar så vi gick till Marité där vi definitivt inte var ensamma! Om ja säger så här, i Krhamn är 1 på 10 snygga, här var 8 på 10 snygga och då skämtar jag inte. Men de känndes som om att alla kände alla och att vi inte riktigt passade in, de va då jag började sakna hålan. Men sen träffade vi 2 från Sundsvall och det blev sig att vi följde med till deras hotell på en rätt lam efterfest. Nee ja tror och hoppas att kvällen ikväll som de blir nu då blir ännu bättre, roligare med studentkvällar har jag märkt nu!

Men jag fick inside information av Karamell kungen att de har beställt in ett och ett halv kilo av mitt favoritgodis till ÖoB tills denna vecka o att de är extrapris!! HHAAH verkligen nåt att se fram emot ;)

Nu ska jag absolut sova! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0