en helt vanlig dag

Hej hopp! Nu var jag hemma igen efter en seeeg föreläsning. Känndes som om stora delar av klassen satt o halvsov efter gårdagens bravader. Inklusive jag. Nej, men jag tror aldrig i mitt liv att jag lyssnat så noga på läraren och varit så koncentrerad som jag varit nu på de senaste föreläsningarna :p

När ja kom hem tänkte jag att jag skulle laga stuvade makaroner och korv, men jag orkade inte och slängde in en pizza istället.. ;) Träffade en ny och väldigt trevlig granne i köket och de var tydligen hon som flyttat på mina grejer i frysen, haha komiskt. Är liksom ingen organisation alls bland frysarna o kylskåpen.. Har precis betaltat räkningar och äntligen fixat adressändring. Jag som trodde att jag skulle somna så fort ja kom innanför dörren, men se så man kan hålla ut! Måste iallafall ner till Ica sen o köpa lite mjölk o mjöl, lite glass vore inga fel de heller! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0