flottmaterialsamling

Snacka om att de händer mycket i livet just nu, så sjukt mycket nya intryck, nya människor, ny stad, ja allt är nytt och man blir verkligen helt slut! Så många människor jag pratade med igår har jag väl sammanlagt pratat med i hela mitt liv ungefär :p

Hade tur imorse och slapp cykla då Hana och hennes kille tog bilen s jag fick åka med! När vi kom till skolan idag fick va vara i en miniliten sal där alla inte ens fick sittplats. Läraren började skriva en lista på hur en reseledare bör vara, kul täbnkte jag, trodde inte kursen skulle innehålla sånt.. Alla antecknade fint, men efter ett tag kom våra faddrar in och talade om att läraren inte var någon lärare utan en frpn 3an. Haha, dom lyckas verkligen lura oss hela tiden! Sen bar de väg ner mot stan och vi var på jakt efter material till vår flotte som vi ska ha i flottracet på lördag. För min grupp gick de sådär, hittade träplatta.. Men de andra hittade massa frigolit så de kan nog bli riktigt bra tillslut! Vi fick även i uppdrag att koma på en sång och en dans som vi ska framföra på sittningen på lördag. Fantasin var dock rätt död så de får bli en annan dag. Vi var rätt slitna allihop så efter lite fix med kåravgift och mat med Josefine och Petra gick jag och handlade och åkte bussen hem. Sjuuukt mycket pengar man gör av med när man bor själv!! När ja kom hem lagade jag mat och tog hälften till matlåda tills imorn. har liksom inte hunnit tänka på matlåda o storhandling innan.

Har precis vaknat från världens skönaste tupplur, men mammi ringde o väckte.. Tur de kanske för nu måste jag duscha. Blir som sagt O´learys dit alla studenter ska ikväll och vi ska ha nåt lila på oss eftersom lila är vår färg men ja vet inte vad ja ska ha! Ja ja, de blir nog bra, hoppas på en kanonkväll gör ja iallafall! :D Hej hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag har hela kylen full av folköl, men sånna hemligheter berättar man ju inte om på bloggen :O

2009-09-01 @ 18:19:38
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0