för många timmars sömn kanske?

Morsning!

Idag ställde ja klockan trots att ja inte ska till skolan, duktigt va! Misstänker nämligen att ja sover lite för många timmar o att de är de som gör mig så trött. Får väl se idag då! Har iallafall vart nere o bokat tvättstugan, så 11-14 äe den min och denna gång tog ja rätt datum med hoppas ja ;)

Måste bara flika in hur extremt mycket jag stör mig på allt skitsnack om den där jäääävla Anna Anka!!! De är väl inte nån som gillar henne så varför göra henne känd!! Bara av att se och höra hennes namn gör mig irriterad vilket alltså gör mig irriterad typ vart ja än går o vart man än tittar.. Aja nu har ju även jag gjort reklam för kärringen...

Ne men nu kanske ja ska börja med de jag är uppe i tid för att göra, nämligen plugga! Hej hopp, er dag lär bli bättre än min de kan ja lova

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja precis ja fattar inte vafan det är som händer i sverige!? Alla är ju helt galna. Ocgh hur fan kan man tycka att hon har BRA åsikter? Hennes uttalande om att hon tyckte att det skulle vara en frus skyldighet att suga av sin man varje morgon om han så ville! Vad blire?!

2009-09-29 @ 10:46:50
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0