gardinjakt

Nu är jag hemma från skolan och tänkte väl ta mig en lur nu! Gick på gardinjakt efter vi slutat, har världens beslutångest och innan jag hann bestämma mig hade jag handlat upp alla pengar :p Köpte 3 krukor, ett tidningsställ och ett schampo. Föreläsningen föresten var riktigt intressant, världens bästa lärare som vi tyvärr inte ska ha så mycket denna kurs. Ja trodde de skulle va världens högsta tempo o man inte skulle hinna skriva, men de va som gymnasiet känndes de som så ja hoppas de fortsätter så här! =)

Har saker som behövs göra heeela tiden verkligen, har samlat lite disk som måste diskas nu tillexempel och så skulle de va skönt o laga lite matlådor så jag har.. Vid halv 6 ska vi samlas ikväll och då Blir de brännboll och gfrillning och fortsättning på Marité men jag tror jag skippar utgång ikväll, men den som lever får se ;) Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du verkar ha det bra Malin! :D

2009-09-02 @ 19:16:02
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0