Hemmakväll!

Hej friends! Jag, precis som de flesta andra bangade Marité idag och gick bara på brännbollen. Var spelkväll hos en i klassen med, men de känndes bäst att bara åka hem och mysa till de med lite popcorn. Som för övrigt tog slut nu..  Brännbollen va annars kul, men de blev snooorkallt! Va så himla fint väder när vi träffades men så fort solen frånvarade blev de typ minusgradigt..


Förut när jag låg o sov som allra skönast knackade de på dörren och då ville min hurtiga klasskamrat o granne ta med mig på ett träningspass. Eftersom jag är halvsjuk blev det bara en cykeltur, över en bro här i krokarna. Blåste hur mycket som helst men de va fint och kul att se sig runt lite. Måste börja göra de sen när man får lite mer tid! =)

PS. Jag väntar mail från den som ja väntar de vet vem, I want to hear about your life and tell you more about mine! DS.


Kommentarer
Postat av: maud

skicka skicka skicka skicka skickaaaaaaa

2009-09-03 @ 16:36:20
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0