i dag ska ja bli fin som en kanin

Hej på er!

Föreläsningen idag var riktigt bra och bra lärare, annars har vi haft en gammal gubbe och har hår som står upp på ena sidan som är skittråkig. Att höra att turismen i Sverige ökar oc att det kommer finnas gott om jobb känns himla bra med!

Efter skolan tog vi en sväng på stan, kollade klänningar till sittningen ikväll, men bestämde mig för att ta en kjol och ett linne jag redan äger. Har inte råd med sådann lyx som att köpa en fin klänning :p Nu har jag duschat och fixat naglarna lite, för idag ska jag verkligen ta mig tid till att göra mig fin, har inte hunnit de nån gång på dessa 2 veckor! Käkat lite har jag även gjort, men man får ju lov att spara sig lite för ikväll bjuds de på Jämtlänsk buffé! Hoppas de blir gott men de tror jag nog =) Är inte så många iklassen som ska på sittningen, men vi som ska dit ska ta en fördrink hos fadder Lisa kl 18 så de är väl bara att börja locka håret snart för de brukar ju ta sin tid. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0