ja vill bara ha lite mat

Bläää ja är irriterad, trött & hungrig! Båda köken är upptagna, de ena av en som lagar mat HELA tiden blir så jävla irriterad på honom!!! Och jag orkar inte prata med nån så ja har ingen lust att vara där, men jag vill ha mat! Istället sitter jag mycket dumt nog och äter ischoklad... Man fick ett helt paket gratis på ÖoB för de gick ut i datum den 22a.. De är inte ens gott...

Aja, så illa som de låter är de faktiskt inte, bara jag som tycker synd om mig.. :p i väntan på matlag ska jag tala om vad jag köpte förut när vi va på Willys.

jasminris
dippmix vitlök
apelsinjuice
gräddfil
äpplen
wokgrönsaker
bakpotatis
pommes noisettes
tacopaj
köttfärspaj
energibröd
nötfärs
micropop
mjölk
lättyogurth
multimitavindryck
cleansing milk
potatis
gurka
bannaner
creme fraiche
lättdryck lingon/tranbär
lättdryck päron

349 riksdaler fattigare. Sen betalade jag 300kr till sittningen på lördag. Pengarna springer iväg!!!

Kommentarer
Postat av: limp

herregud! jag tror du redan handlat mer mat än vad jag gjort på 2,5 år!

2009-09-28 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0