jag har gjort de igen..

nu sitter jag här alldeles nyduschad i min gosiga morgonrock och lyssnar på bra musik :)

Var på ett corepass förut och de va faktiskt tråkigare än väntat, inte så superjobbigt heller. Ne nu har jag provat alla pass och de rankas i ordningen under

skivstång
spinning
jympa
core


Tog verkligen emot att gå dit idag med, men hoppas det gör att jag får samma pluggenergi som jag fick igår, för de behövs verkligen. Imorn ska jag iallafall träffa Emma på skolan och plugga lite med henne (jaaa varför döpte alla fantasilösa föräldrar sina ungar till Emma på 90-talet??!!) hoppas vi får lite gjort iallfall.

För övrigt är det 5 st som skrivit upp sig till kräftskivan på fredag så de blir nog väldigt bra! Jag o Nathalie ska handla innan min tenta på fredag och jag längtar verkligen hihi, mest för att tentan är över då kanske men till de andra med ;P men nu ska jag sluta tjata! Hej


Kommentarer
Postat av: Emma

Som att det är något fel med det namnet då eller?! va va va va?!

2009-09-30 @ 21:54:20
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0