jag vill ha min bok!

Tjenare tjenare! Nu ligger jag här i sängen igen, med datorn i högsta hugg. Tror ni att böckerna kom idag? Ne.. Tror ni pengarna ko? Nee... Skärpning Adlibris och Csn!

Käkade precis fiskpinnar och mycket gott hemmagjort mos, riktigt gott! Eller ja, för att vara billig skitmat som man lagar hemma i en fattig studentlya. Ikväll är det vinlekar på studentplan som står på schemat, får se om jag åker in, Carro ska nog inte med och de är inge kul o åka hem själv på natten och sista bussen går halv 11.. Hur orkar man bo så här ocentralt?!


Kommentarer
Postat av: Emma

OMG!!!!!! Jag som satt heeela kvällen igår och försökte överföra den låten till ditt huvud så du skulle blogga om den! DET FUNKADE!! Fy fan vad ballt! Nu ska jag sluta läsa engelska och bli rik på tankeöverförings-kurser istället! COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT! I'm gonna' be a ritch bitch!!!!!!!!!!!!!! AMAGAAAD!

2009-09-07 @ 16:10:32
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: maud

Gerd!! jag fick också ditt meddelande!!! jag tänkte också lägga ut den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-07 @ 16:14:39
URL: http://somaelfa.blogg.se/
Postat av: limpan

mmm men kom ihpg vart du hörde den först maggan! lyssna på in for the kill oxå..

2009-09-07 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0