jag vill inte

Har inte velat skriva nåt idag. Har inte vart en bra dag, inte alls.. Men jag bortser från de nu, blir så jobbigt för er o läsa annars..

Sista föreläsningen innan tentan om 2 veckor är avklarad då! Börjar gilla gubben faktiskt, bara för att vi inte har honom så mycke mer nu. Efter lektionens slut gick jag och Carro på stan en sväng, hon köpte skitsnygga skor, men jag lyckades hålla i mina pengar! Dock har jag stora planer på att Carro ska få hjälpa mig med en liten transform hehehe! Innan vi åkte hem trampade vi in på Hemköp och gick som vanligt och suktade över hur gott de skulle va med allt. Jag köpte ingredienser till köttfärs/grönsakssopa och 2kg vindruvor som kostade 20spänn!

Väl hemma släpade jag mig iväg till gymmet och pumpade lite! Svettades som en gris trots att de har skitbra fläktar på alla maskiner.. När jag kom hem igen skrek magen efter mat och soppan smakade super! Blev 2 matlådor också så ska jag börja räkna på priser igen så blev de inte alls dyrt. Nu ska ja kolla på sista avsnittet på säsong ett av Entouraaaage, hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tråkigaste som finns är när man upptäcker att pengarna försvunnit och man kommer på att alla slantar gått till mat..

2009-09-22 @ 15:23:12
URL: http://elinormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0