Jäktigt

Vaknade ännu en dag av att solen skiner, helt otroligt skönt! Så snart ska jag ta en prommenad/motionsrunda, är fortfarande inte helt hundra efter snart 3 veckors halsont o förkyldning så de får bli något i det lugna slaget.

Gårdagen blev lite hektisk då vi va på stan ett bra tag och skulle passa bussar hit o dit till Willys, men jag fick med mig litegrand hem. 2 leggins för att ladda upp lite för vintern med lite tjockare, en väst och sen massa mat igen. Men nu ska ja inte behöva handla mat på länge. När ja kom hem var jag sjuuukt hungrig och trött, men då var det bara att slänga på sig lite andra kläder och gå ett hus bort där de andra redan befann sig och hade gjort iordning en riktig taccobuffé, var hur gott som helst! Sedan blev de lite fotboll och Elin och Johanna fick shotta tequila ikapp..Haha paybak time kallas de.. gick åt 2 flaskor tror ja, undra hur de mår idag ;) Vid halv 9 tog vi bussen in till lokalen och de andra kom också, dock var det inte många faddrar som klarat sig hela vägen utan låg hemma redan haha. Jag hade iallafll inte vidare kul och tog bussen hem igen vid kvart i 10. Var skönt att komma hem i tid och bara ta de lungt =)



Spaderfaddrarna var utklädda till tanter de, sjukt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0