käre holloway..

Och idag kom den, min kära lilla bok. 700 sidor engelsk literatur, nu mår jag som bäst. Började läsa, men kände att jag behövde en liten lur, men nu har jag klarat av kapitel 1, bara 6 kapitel att ta igen. Go go go.. Sjukt dålig på engelska är jag också, men man kanske kommer in i de litegrand, hope so. Men lite lättad är jag allt, en i min korridor har 10 böcker till hennes första kurs, ja har 2 hehe..

Dagen har annars mest gått åt till att flänga runt i stan, först Rusta då. Fick med mig ett skoställ, en filt, hårinpackning och galgar. Sen åkte vi hem, lämnade sakerna och fortsatte till Ica i Valla för att hämta ut böckerna och för att handla eftersom man fick 10% på första handlingen där. Slänge iordning lite käk så fort jag kom hem, moterade ihop skostället, blev grinig över att de inte passade, somnade, läste och nu är ja här. Spännande vaaa... Är ine min dag idag förövrigt. Lite grinig.. Men sånt är livet, såååånt är livet...

the world is a book, and thoose who do not travel read only a page.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0