liggsår?

Ja börjar seriöst få liggsår... Har typ legat i sängen hela dan haha. Har inte varit utanför dörren fast de har vart fint väder. Skämms lite, men nollningen fortsätter ju en vecka till så man måste ju vara utvilad! ;)

Imorn ska jag till skolan kl 10.15-13.00. Hoppas mina böcker som ja beställt kommer! Känner att man börjar hamna lite efter om man inte kan börja läsa snart.. Hoppas även pengarna från csn kommer för som jag tidigare sagt så försvinner pengarna iväg och jag fattar ingenting! Vill inte kolla på kontot efter gårdagen... Bläsh..

försöker att inte tänka på hur mycket saknad som finns! De är lätt nu, men de kommer inte att bli lättare..

Kommentarer
Postat av: Anna

nej det går verkligen inte att förstå. allt känns helt sjukt!!! <3

2009-09-07 @ 07:32:36
URL: http://tolovelife.blogg.se/
Postat av: maud

hahaha, känner igen det där lite;P



ja fy fan..

2009-09-07 @ 12:18:33
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0