lördagmorgon!

Jaha, då var det lördag! Ska snart slira ut i köket och göra frukost :) Är superhungrig!


Gårdagen blev mycket trevlig trots allt och jag lyckades hålla mig undan böckerna hehe. Träffade Nathalie i köket så vi satt där i flera timmar och babblade och drack lite gott :) Båda var sjukt sugna på att gå ut, men eftersom vi satt där i mjukiskläder så blev det till att sitta kvar hemma istället. Börjar allt trivas i korridoren och förhoppningsvis ska vi få nya soffor till vardagsrummet kanske, så man kan sitta där! En husfest skulle även va kul, de ska de ha i huset brevid idag så man får väl sno lite idéer därifrån!  Nu ska ja kila som sagt innan min mage äter upp mig innifrån!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0