plugg plugg o mera plugg...

Satan va tråkigt de är o plugga.. Har aldrig pluggat så här mycket i hela mitt liv och jag tror de finns en anledning till de.. Har börjat inse att de är en heeel del att få gjort innan tentan. Eller ja, egentligen inte kanske, men de känndes så när jag kollade på gamla tentor. De tog typ bara upp saker som ja aldrig skulle kunna tänka på att plugga in. Men men de är bara o bita ihop o stå i! Tog en paus o skrev ett CV och personligt brev förut som jag kanske går o lämnar någon dag till lite olika ställen. Kan ju alltid försöka få nåt extra iallafall =)



This is Norrland


Kommentarer
Postat av: Lois

nämen se på fan, tack Malin :D

2009-09-23 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0