saaand

Tjo! Har hunit med en hel del sen sist och tog nu en paus i läsandet.

Visste ni att i Benidorm i Spaninen (där jag förövrigt varit!) blir det  40000 ton sand (tror ja de va) mindre varje år. Detta beror på att det följer med alla turister hem, ni vet sand mellan tårna, sand i håret, sand i väskan, på handduken aa överallt. Lite kul tyckte ja.. Sånt vi får lära oss ;)



Vad jag hunnit med då förutom att jag tagit del av sådan intressant information, Jag cyklade iväg till gymmet efter frukosten och körde lite kondition men saaatan vilken träningsvärk jag har i ljumskarna av den där hemska ljumskmaskinen! Kan inte gå normalt haha. Sen städade jag iordning här inne lite, damsög o grejade, har bestämt att ja ska göra de en gång i veckan. Sen blev de en lååång dusch och sen en sväng till stan. Köpte äntligen vykort som ja så gulligt ska skicka till farmor och till en arbetskamrat. Köpte även nya pärlörhängen då mitt femtielfte par är borta.. Tjaaa de va väl de jag har gjort.

Back to my dear kompendium.

Kommentarer
Postat av: Anna

När ska jag få vykort? :,(

2009-09-20 @ 16:08:08
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0