skivstångspass

Hallå hallå

Trots msnkonversationer och annat har jag precis fått en hel del turism inprintat i skallen! Man tänker så himla mycket bättre efter ett träningspass och lite gott käk :)



Gick på ett skivstångspass idag nämligen, hade lätta vikter så här första gången, men de va jobbigt vill jag lova så de blire fler av. När jag kom tillbaks blev de dusch och lite bakpotatis. Jag och Nathalie satt även upp en lapp om kräftskiva och utgång på fredag, hoppas att så många som möjligt hakar på för de vore himla skoj! Gott med kräftor med, inget man sätter sig själv o käkar direkt..

Imorn får de väl lov o bli ännu lite mer diciplinerat pluggande, ska även damsuga och åka in till stan. Måste verkligen ha en klänning till sittningen på lördag! Måste ha en klänning över huvud taget så de passar bra. Strumpbyxor ska ja köpa med.. Men men nu blire ett nytt o fräsht avsnitt av One tree hill! Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jaa jag har ju fan sovit så det räckeri två veckor framöver! ;) jag börjar bli trött på att sova!

2009-09-30 @ 09:03:12
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0