solsol strålande sooool

go förrmiddag!

Tänka sig vad man hinner med mycket om man går upp i tid en ledig dag som denna! Började morgonen med att inviga min damsugare och plocka iordning lite här, har väl inte hunnit bli så värst stökigt, men de är väl lika bra o försöka vara noga innan de ser ut som ett bombnedslag. Sedan tog jag en dusch, gick ut till köket där det däremot såg ut som ett bombnedslag, minst sagt! Jag hämtade damsugaren, damsög, moppade golvet och torkade bänkarna. Snacka om att jag är stolt! De roliga är att jag är hur noga som helst med att städa bort efter mig själv... Aja, nu är de inte min tur på länge att städa iallafall.

Sen tog jag med mig alla papper vi fått i skolan o satte mig ute på balkongen och läste. Himla fint väder =) Är fint väder jämt här, de är här man skulle vart i sommar känns de som.. Nu är jag tillbaks på mitt lilla rum och ska alldeles strax gå ner till bussen för att möta Carro. Vi tänkte ta en sväng på stan, och sen måste jag till Willys igen också eftersom Ica här på Frösön stängde redan kl 19 igår så ja hann inte dit..

Ikväll ska vi nollor bjuda faddrarna på fest, har hyrt ABClokalen, men innan de ska min rutergrupp hem till Bojjan på lite mexikansk förfest. Blir taccos och tequila (det sistnämnda till faddrarna, så ni behöver inte oroa er där hemma.. ;) Men nu ska ja kila! Ha en fin dag i solen! hej  

Kommentarer
Postat av: Anna

haha jaa så galet söt! ;P och tubbkammen blir bara snyggare och snyggare haha!

2009-09-10 @ 08:59:26
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0