Söndagssysslor

Tjenare tjenare. Söndag idag och det känns mycket bra att vara pigg och få lite nytta gjord.

Cyklade ungefär en km bort där de finns spår, egentligen skidspår men ja tänkte att man väl lika gärna kan springa där. Tänkte bara ta 2,5an och först var de jättebra skyltat o allting, men de dröjde inte länge förens jag var helt vilsen! haha, blev mer än 5km tillslut och jag var helt slut. De var blött, halkigt, stenigt och rotigt överallt.
Men jag överlevde och åkte hem och tog en dusch.


Kl 14 - 18 har jag tvättstuga och kom precis därifrån, fattade ingenting först men förhoppningsvis är tvätten hel o ren när jag kommer ner sen.. När jag hämtat första tvätten ska jag laga lite käk, har inte bestämt vad ännu, men de står mellan pannkakor och pastasallad. Ikväll är de även städmöte i korridoren vilket verkligen behövs känner ja. Efter de blir de middnattsmiddag i Badhusparken, kommer nog bli kallt! :p

Igår var jag hemma och tog de hur lungt som helst, käkade popcorn och åt godis. Sen fick jag även låna Twilight, men somnade ganska snart så ja ska kolla klart på den sen tänkte ja för den är ju himla bra =)

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Louise

Malin för sjutton gubbar, du måste läsa boken! :D Jag lovar att du kommer att älska den! :)

2009-09-13 @ 15:14:19
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0