sweeet



Tog en paus nyss och PWade bort till Ica i Valla för att köpa godis. Var så galet sugen på de! Tyckte på nåt vänster att jag förtjänade de.. Men jag har ju trots allt fått en hel del gjort idag, bara typ halva kompendiet kvar hehe. Men jag har ju mer än en vecka på mig så de är rätt lungt. Får sån panik bara när alla i klassen statusuppdaterar på facebook typ: hinner inte med allt! Har pluggat hela dagen idag med! o blablabla..

Har föresten alldeles precis bestämt mig för att binda upp mig på Friskis & svettis i 6 månader till en kostnad av 1090kr. Jag älskar att vara under 20, allt är så himla mycket billigare! :p pratade nämligen med en i korridoren som tränar där så då kan vi gå tillsammans o då blir de ju lite roligare. Får se om jag går dit imorn efter skolan kanske, ligger ju som ja säkert nämt bara några hundra meter härifrån så de är ju perfekt! Kom på detta nu när jag sitter här o onyttighetar mig föresten hehe... Neee tillbaks till allvaret!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det där var taskigt gjort, verkligen riiiktigt taskigt.. NU VILL JU JAG OCKSÅ HA GODIS!!!

2009-09-17 @ 17:33:28
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0