tagged

De bor en tjuv i korridoren! Jag har blivit av med 2 skedar och en skål!!! Fy skäms!

Har försökt göra en sån där fin inbakad fläta fram som jag försökt en miljon gånger tidigare men som alltid misslyckats så ja har skitit i de. Idag gav jag mig fasen på att de skulle bli en fläta!! Ja vet inte om jag vill kalla den fin, men de syns nästan att de ska likna en fläta iallafall.. hur svårt kan de va?! Är aannars helt klar för en utekväll utan dess like och hoppas verkligen att så blir :) Startar med fördrink i köket med N, C och P, sedan vidare till hus 15 och sedan O´learys eller kanske ett försök att ta sig in på Plaza som dock har 23. De märks vart de bär, taggad är jag iallafall! Hoppas ni får en bra lördagkväll kära läsare!


Lyssnade på denna förut och den väcker huuur många minnen som helst från förra sommaren. De va tider de brudar.. Ojojoj..

miss you dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0