time to go to schoooool

Hola hola, idag är de föreläsning igen och ja har fortfarande inte fått boken.... Ja ska kräva att få den gratis!! Men men, när den väl kommer har jag ingen fritid iallafall.

Gårdagen nu då, haha. Mindre kul o gå till bussen o sitta på bussen iklädd turistkläder ;) Tur att ja inte va själv, då hade de varit väldigt pinsamt :p Väl där var de typ jag, Carro o två till som klätt ut sig. Dåligt, men de va inte så många där heller. Faddrarna där emot var myyycket stiliga, flygvärdinnor va de såklart. Efter nån timma i Abc gick vi mot Oscars där soppan alltid serveras på torsdagar. Himla mysigt ställe =)

Nu måste jag definitivt börja röra på mig, men först får ni se lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0