Torsdagmorgon på Fornborgen

morsning korsning!

Jag har absolut inget att skriva om så jag borde väl egentligen låta bli..

 Imorn blir jag rik för några dagar, men då måste man ju betala hyra de första man gör.. Och poff så är 2388kr bortblåsta. Sen har jag faktiskt inga mer fasta kostnader just nu, internet är gratis till januari och mobilräkningen ska väl börja dras från mitt konto så snart som möjligt. Fast sen kostar ju busskortet 280kr, men annars är de fritt fram, måste spara till en ny skidjacka eller brallor vilket kommer bli dyyyrt... Intresseklubben antecknar va? :)

Nu börjar jag bli hungrig så jag ska väl klä mig o gå ut till köket. Blir havregrynsgröt och mina småfranskor idag! Hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi fårväl hoppas på det! :) Haha aa jag vet hur det är det där med jympan förresten. Var ju på arobic och jag var precis som du! Flängde runt åtr alla håll och var inte med i svängarna nånstans! haha hade ni så att ni stod framför en stor spegel också hela tiden? Det hade vi. Inte speciellt kul att se sig själv flajsa runt sådär haha

2009-09-24 @ 12:40:51
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0