uggs

Hallå hörrni! Kom precis hem från ett pass på gymmet och ska hoppa in i duschen så fort jag svettats klart..

Seminariumet idag var inte farligt alls, ja överlät diskuterandet till de andra och lyssnade på allt smart de hade att säga så nu är man litemer förberedd till tentan. Great. Jag och Carro mötte upp Nathalie på stan och vi kollade runt i de nya affärerna, och vi va ju inte direkt ensamma om man säger så.. Men jag hittade lite nödvändigheter inför vintern iallafall. Var 25% på allt på Cubus så ja passade på o köpa vantar! Och Uggs må gå vissa på nerverna för de är så fula och de har ett par år på nacken, men ja tycker de är fina, grymt sköna och mysiga så ett par sådanna fick hänga med hem.



Men nu måste ja lägga på ett järn för vid 8 ska jag va hos Carro o då blire tacos och goda drinkar och efter de O´learys eller Marité, återstår o se. Kul ska de bli iallafall, hoppas ni får en kul kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0