god morgon onsdag

Dåså min vänner var jag här igen. Betyligt tröttare och betydligt slitnare än igår. Haha. Börjar skolan kvart över 11 idag så de är ett tag kvar. Hoppas mina böcker kommer snart för vi skulle egentligen ha läst ett kapitel idag.. Beställde 2 böcker för 800kr igår, sur utgift eller vad..

Gårdagen vart iallafall jättekul! typ 50 pers i en av våra faddrars lägenhet, en smula trångt men de va väl mysigt :p Lekte diverse lekar och försökte lära oss massa sånger, så jag får ta med mig lite nytt o fräsht när jag kommer hem till Krhamn nästa gång! :D Vid halv 11 gick sista bussen ner till stan så då begav vi oss dit och mot O´learys. Va skitlång kö men de gick rätt snabbt, och till skillnad från Mastmagasinet så fick alla komma in... Där inne var det packat med folk, och eftersom de är en sportbar egentligen var det inte så superbra dansgolv, men vi TURare hittade egna ställen att dansa! haha. När klockan var kanske halv 2 ville Carro, en som bor i huset brevid gå hem och jag lovade att gå med henne så då gick vi hemmåt, tog en himla tid eftersom hon inte hade cykel och de regnade och blåste ush ush. Sängen var iallafall fruktansvärt skön att lägga sig i och jag somnade som en stock tror ja.


Våran TURflagga! Alla program har en varsin och så ska man tagga varandras genom att sno den och skriva sitt program på den. Har väl gått sådär hitills! Haha

Jag fick den stora äran att hålla i flaggan på väg till bussen, men på bilden hamnade bara min dubbelhaka..

Dance dance dance



Tro för övrigt inte att man blir friskare av att springa ute på nätterna o roa sig, funderar på att ta en day off, men kollade på schemat och de är inget jag vill missa! :( Men men nu ska ja röra på mig. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0