Hur mås de

Fyyy farao mina vänner! Det blev vinlekar för min del trots allt igår och de va bland de värsta jag nånsin gjort! Typ.

Vi delades in i 4 lag, skulle springa, på olika sätt, typ plocka svamp, hjula, baklänges osv fram till en fadder som gav oss en mugg. Sen snurra 4 varv och sedan springa tillbaks, vårat lag vann nästan varje gång tålls att tillägga vilket alltså betyder att vi drack hejdundrnde snabbt kan ja säga. Detta gjorde vi väl ett tiotal gånger och förbrukade box på box... Sen kan ni säkert räkna ut resten själva. Men kul var de och vi gick vidare till ABClokalen och efter de efterfest hos Fredrik där de inte va så jättekul. Så efter ett tag tog jag, johan och Bojjan taxi hem eftersom de också bor här borta på landet.. Och snart ska jag kila ner till bussen för kl 13 börjar dagens föreläsning. Tänkte faktiskt köpa ett busskort lat som jag är ;) Men man får passa på nu innan man fyllt 20 för då kostar de dubbelt så mycket att åka buss!

Fick äntligen pengarna idag också så de känns himla bra! :) Bara o hoppas på att boken kommer sen ocskå så jag kan läsa ikväll då schemat faktiskt är helt tomt för första gången sen skolan började!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0