my criiiib

Hej mina små vänner!

Dagen inleddes med en väääldigt påtvingad joggingtur, låg i sängen igårkväll o planerade vart ja skulle springa och hur bra allt skulle bli. Imorse känndes de inte lika kul.. Men ja kom iväg iallafall och de känndes skönt o slippa efter skolan. Halv 1 gick bussen till skolan, Carro har inget bra inflytande på mig, vi gick inte ens sista biten från hållplatsen på stan och upp till skolan utan tog buss.. Haha. Hade förövrigt glömt plånboken med busskortet i så ja fick betala 24kr på buss idag, surt.

Dagens föreläsning handlade om miljö och turistens påverkan på den och tvärt om. Hyfsat intressant! När jag kom hem slängde ja ihop lite mat och la mig i sängen för att läsa ett kompendium som vi ska diskutera på seminariumet nästa vecka. Även de på engelska, givetvis.. På nåt vänster hamnade jag iallafall på en klocksida och beställde hem vääärldens snyggaste klocka precis. men de blir en hemlis om hur den ser ut ihihi, bara Maud o Linda som vet.

Igår möblerade jag ju om, efter 2 veckor hehe. Men de blev mycket bättre än innan, nu skulle ja bara vilja ha en soffa och byta ut skrivbordet mot ett matbord. En platttv och en 120säng skulle ju inte sitta fel heller! Men här får ni en titt äntligen hur ja bor =)






Ser lite sterilt ut, hittar saker hela tiden som jag vill köpa för att piffa upp lite, men de får bli nästa månad. Finare IRL, så kom hit o kika istället vetja :D

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN!! :D vad fint det såg ut! :)

2009-09-15 @ 21:37:55
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Det va ju jättefint! :D

2009-09-16 @ 08:31:59
URL: http://tolovelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint du har det! (kollade du på gossip girl då du tog kortet?^^)

2009-09-20 @ 00:34:40
URL: http://elinormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0