Ja gillar sittningar!

hej mina vänner. Har inte klivit upp ur sängen ännu, men jag har inget som ja måste göra idag iallafall så ja kan allt ligga kvar här ett tag till.. Den är himla skön min säng, men de är en fluga som tagit sig in och irriterar mig till döds!

Ja igår var avslutningen på nollningen och det var sittning i skolan. Kaffeterian hade förvandlats till bar, en sen hade byggts ut och långborden var parkerade. Stämningen var på topp och de va jättegod mat! Tyvärr krånglade min kamera med dåligt batteri men några bilder hann ja allt klicka.


 

Japp men då va nollningen slut då och man kanske kan börja leva ett normalt liv! Lite sorjligt, men man hade inte direkt haft råd med en vecka till! Åka taxi hem är tillexempel inte gratis kan ja säga.... Ne nu ska ja spara på min kosing ett tag. Förutom de att ja o Carro ska åka in o käka pizza nu då :p Men de blir en fin avslutning på allting! Kvällen igår var iallafall top notch, hoppas eran var lika bra =) Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0