iam having fun

skrivet vid kl 14 typ..




Hoj! Nu har de hunnit hända hur mycket som helst se sist bara för jag inte skrev igår.. Jobbigt.

Igår började jag dagen med en långprommenad i morgonsolen. Jag gick hela vägen upp till ett utkikstorn längst upp i Gustavsbergsbacken och de va sjukt jobbigt och brant, men jättefin utsikt! Sen tog jag skidbacken ner och idag har jag träningsvärk hehe..



Vid 1 var det samling på skolan för "nolleslaget" De va massa olika lekar och så vidare som alla nollor gjorde. Det hela avslutades med en stafett där jag fick äta godisrem med händerna bakom ryggen, har aldrig gjort de innan och de va inte så lätt som de ser ut banne mig! Stämmningen var iallafall på topp och vädret lika så, alla program sjöng sina sånger och var allmänt glada!








Sen blev de lite stressigt då de inte var slut förens 4 och vi skulle börja förfesta vid 6 och innan de skulle ja hinna ta mig till Frösön, köpa en present för en tjuga, göra mig iordning och ta mig tillbaks till stan. Men de gick allt bra och lite efter 6 anlände jag till fadderelin, där min grupp skulle vara! Temat var att ha något rött, en grupp hade pirattema, en barnkalas och en nyår. Våran grupp hade tema julafton, drack glögg, åt pepparkakor, åt gröt, kollade på Kalleanka, lyssnade julmusik, bytte julklappar och dansade runt granen! Haha de va huuuur kul som helst! Skulle ju ha gått till kåren o käkat soppa o sen mellan festat lite hos Elin, men vi sket i de och gick direkt till Plaza vid 11 eller nåt istället. Där var de smockat med folk, hur jävla varmt som helst, men askul! Blir roligare o roligare för varje kväll här! Blev lite väl sent och att gå till skolan vid 10 imorse var iiiinte kul. Bläää säger jag bara. Kunde nätt o jämt hålla ögonen öppna under föreläsningen som inte var alls intressant, turismens historia, fast de va som vanlig historia bara.. Nu tänkte jag bara sova bort resten av dagen och ikväll står jag nog över festandet igen, blev lite för mycket av de goda igår så just nu känns de inte lockande att ge sig på de igen. Får se om Carro kommer hit o käkar pizza med mig, gotti.






Köpte för övrigt äntligen gardiner förut, så nu slipper ni och mina klasskamrater mitt tjat! :p Jättefina är dom, och jättedyra.. Köpte även 2 blommor så nu är de fint i fönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0