3rätters i badhusparken!

Ny vecka igen, satan va snabbt tiden går!! Om 2 veckor har jag tenta och ja har inte fått boken ännu :s

Kom på mig själv igår med att ja sakta men säkert börjar se de här som mitt nya hem, mina klasskamrater som mina nya klasskamrater, börjar liksom glömma allt annat.. Och jag trivs som fisken i vattnet, och tur är väl de för annars skulle de ju vara lite jobbigt att bo här i 3 år. Idag ska jag och Carro ta en förmiddagsutflykt till Rusta, stannar nog på Willys med, får passa på när man är i de delarna av stan!

Igår var den riktiga riktiga avslutningen på dessa 2 introveckor. Några i klassen hade fixat jättefint med massa god mat, filtar och kuddar, ljus, musik och gitarr. Midnattsmiddag åt faddrarna stod nämligen på schemat! Sågs dock vid 10 för annars hade de nog blivit himla kallt. Till förrätt bjöds kex, ostar och vindruvor, huvudrätt korv med bröd och efterrätt kladdkaka med grädde. Riktigt mysig kväll =)


 



När jag kom hem ringde jag ett långt och välbehövligt samtal så nu har jag en mindre sak att tänka på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0