buzzador

Så skönt de är att komma upp i tid! Spelade dubbel idag, Daniel placeradde mig framför nätet så han hade hela planen för sig själv ungefär.. haha.. Fattar inte varför ja bara blir sämre o sämre ju längre ja utövar en sport?! Precis som med basketen, på 5 år utvecklades jag inte ett skit! Hade väl lite mer tur vissa matcher bara, men annars gick de nästan bakåt.. Och på tal om basket ska vi nog spela de imorn, hoppas! Superlängesen.

Dagens planer ser väl ut som vanligt, typ plugga lite, ja o Elis ska springa sen, städa lite kanske man behöver göra, laga lite mat.. Längtar till fredag för då kommer csn och så är de helg och så är de födelsedagsfest på Fornborgen och så kanske de blir grillning om de inte regnar och så ska ja storhandla på Maxi. Älskade csn. Som ett par år kommer bli hatade csn.

Fick ett kul mail bland alla tråkiga reklam-mail igår, från Buzzador igen. Kommer förhoppningsvis få hem produkter från Neutrogena som ja ska dela ut till mina vänner, var uppskattat sist så jag tackar och bockar för att ja får va med! Ciao

 


Följ den här länken för att själv bli medlem och uppge mitt användarnamn (mitt användarnamn som Buzzador är __Maggan): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=__Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

Dom där grejerna fick ju jag hem förra året från buzzador, eller är det några andra saker du ska få som inte jag får? :( :P

2010-04-21 @ 11:54:12
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Emma

fast det gör det på dom jag har också har jag för mig, så jag är mer VIP än dig som fick prova dom ett år innan ;) moahahaha

2010-04-21 @ 12:31:03
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0