disco

go förmiddag! Ställde klockan på 8 imorse för o komma upp litegrand i tid och nu har jag pysslat lite med den här uppgiften som ja ständigt tjatar om. De kan komma att bli de sämsta jag gjort i mitt liv med tanke på att de egentligen inte är vidare svårt, men nu får de va. Jag och Carina ska bara sätta ihop de sen och så ska vi skicka in de.

Jag vill ut i solen jag! Sitta på uteservering och äta glass.. Såg till min glada förvåning att dom tagit ut uteplatsen på Paus, härligt vårtecken. Om de bara kan bli lite varmt o gott också. Just nu är de som vanligt mest bara disco här inne för solen åker bakom ett moln varannan minut,men de är bättre än snö! Have a nice day dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0