farväl

Hallå i stugorna! Nu har min hjärna vaknat till så ja orkar slänga ihop ett inlägg. Har legat i soffan och sovit hela dagen.. Var ju tvungen att kliva upp imorse och knata iväg till föreläsningen kl 10, jag är stolt som gjorde de. Men timma nummer 2 var antagligen den mest meningslösa föreläsning i mitt liv! Fattar inte vad gubben stod o pyslade med helt ärligt...

Gårdagen vart iallafall riktigt bra tycker jag. Smått stressad följde jag med Nathalie och Elinor till Willys och handlade inför kvällens middag. Handlade även grejor till en marängtårta som jag och Emma gjorde när jag kom till henne. Den gick hem hos de flesta tror ja! När klockan närmade sig 12 kom securitas och knackade på och då var de dags att gå vidare...Jag förstår faktiskt den grannen som ringde.. På Olearys var de massor av folk och vi dansade och dansade, och trillade på dansgolvet HAHAHA, så pinsamt!!! Hamnade sedan i baren och blev fast där tills de stängde. Och så var ännu en historia på Olles skriven. En sak som är säker är iallafall att den här staden inte kommer bli den samma utan vår franska kompis Clément! Kommer bli riktigt tomt efter sommaren. Inte nog med de så kommer ju Nathalie och Elinor också flytta och ja försöker verkligen stöta bort den tanken för ja vill inte de!! :(
(

Aja nu ska ja duscha och försöka göra mig lite fräsch inför avskedsmiddagen på Fornborgen, Malin flyttar ner till Skövde imorn och de ska också himla tråkigt.. Men sånt är livet.. Hej hoppsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0