fjärilar i magen

Har sovit helkasst inatt.. Vaknat o vart allmänt orolig.. Klev upp kl 9 iallafall och vid 10 var jag förvånansvärt iklädd träningskläder och tog en runda. Gick superbra, så de känns som en kanonstart på dagen!

Nu hoppas jag bara att de ska gå lika bra på tentan. Vill bara ha de överstökat nu!!! Borde va förbjudet att lägga en tenta efter kl 10... Nu vet ja liksom inte va ja ska hitta på. Känns inte bra o läsa på tentan, man rör lätt till allt då o får panik.. Fast ja har redan panik för att ja pluggat för lite. Hallå, va händer med mig!?!? Inget illa mot dig Louise, men ja känner mig som ja kan tänka mig du brukar känna dig!!!! Va har hänt egentligen!? Ja ja, de får gå som de går! Fram med min gamla inställning snälla!


Kommentarer
Postat av: josephine

naaw, du får också ha en fin valborg! Och kommer du nästa år får du bo hos mig ;) PUSS

2010-04-29 @ 15:58:09
URL: http://klerks.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, det är lugnt Malin! Du vet ju hur jag brukar bli inför prov osv ;) Men jag trodde ju att det skulle gå skitdåligt för mig på den senaste tentan, men jag blev godkänd ändå, så det blir du nog också nu! :D

2010-04-29 @ 20:25:50
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0