fullmoon

Hej friends! Sitter här och kikar ut genom fönstret, de är fullmåne och skulle precis blivit den finaste bilden någonsin om ja hade haft en kamera som kunde ta den. Skulle va grymt med en systemkamera! Nån gång när ja börjar tjäna in feta stålar ska ja köpa mig en. Tills dess får min lilla samsung duga, så dåligt hand ja har om den borde ja iofs inte skaffa nåt dyrare..

Vill gå o lägga mig, men ja har förstört dygnsrytmen... Igår va ja för första gången sen ja flytta hemifrån ja va riktigt rädd när ja låg i sängen o skulle sova, ja hörde ljud från korridoren o inbillade mig massor. De är ju då man alltid kommer på att man kanske glömt o låst också men ja vågade inte gå upp o kolla så ja låg på helspänn. Nu har ja låst och ja hoppas de går bättre inatt. Känndes mycket tryggare på Fornborgen när man visste att man hade folk man kände i den andra lägenheterna.

Imorn ska vi ses kl 10 på skolan ja, Carina, Maria och Petra. Gå igenom allt innan tentan o så.. Har aldrig pluggat så här lite, knappt nånting så de kan gå åt skogen, men de känns ändå som ja har koll.. Aa de märks på torsdag! Nu ska ja väl försöka sova iallafall. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0