lördagsmys

Ciao! Har precis halvsovit genom Titanic och ätit jordgubbar, björnbär och apelsin. Men nu är ja uttråkad.. Och eftersom ja inte är vidare trött längre kan ja ju inte sova.. Åh så tufft mitt liv är. Var ingen som skulle ut idag så ja behövde inte fundera så mycket på de där, råder lite tävling om vilka som festar bäst, socionomerna eller turarna och dom är svårslagna må ja säga haha! Men inte ens dom orkade idag. 

Just nu sitter o irriterar mig på hur mitt minne sviker mig från gårdagen... Omöjligt att fbstalka utan varken nummer eller namn har jag kommit fram till! Åter igen, livet är tufft.

Måste bara ägna en tanke åt alla stackars människor, flygbolag, charterbolag och andra som blir drabbade av vulkankaoset! Heeelt sjukt, ja fattar inte hur dom ska lyckas styra upp de här nu och galet mycket pengar de ska kosta.. Usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0